090401

Det är nått allvarligt fel på mitt photoshop idag. Jag blir helt galen, ingenting fungerar ju som det ska och jag som har skit mycket att göra. Struntade i att plugga i förmiddags för det var alldedes för fint väder för det. Istället tog jag med mig ipoden och invigde vår-skinnjackan på en promenad runt tisken och sen till affären för att köpa feta ost. Lagade typ världens godaste mat och satte sen igång med plugget.
Det är en enda stor röra i mitt huvud just nu av photoshop begrepp, men jag ska blir klar idag. Senast om en timme.

Och nej Kate det gör inget om vi inte får det vi önskar oss eftersom vi har varandra, och vi är ju bättre än alla karlar i världen endå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0