090402

Vaknade av en fin dröm imorse, jag hatar när man drömmer och det känns så sjukt verkligt. Så när man vaknar måste man verkligen fundera på om det har hänt eller inte, men personen i drömmen är ju sjukt långt bort så den kunde ju tyvär inte vara verklig.

Tänkte ju sitta inne och plugga idag men det är alldedes för fint väder för det igen. Så jag och mammsen ska tydligen ha en mamma dotter dag och jag ska tvinga henne på secon hand affärer. Och så ska jag leta efter en cykel. Det behövs verkigen nu känner jag.

Kommentarer
Postat av: Kate Wallace

mmmh du behöver cykla runt och se världen, min kära.

2009-04-02 @ 20:23:56
URL: http://katewallace.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ja verkligen!

Har skickat in flyttanmälan idag, men kommer fortfarande få papper att fylla i till gamla adressen. Bäst för henne att hon låter det brevet ligga kvar i lådan när det kommer.

2009-04-03 @ 20:48:06
URL: http://bootbyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0