090406

Sitter i sängen så här på kvällskvisten, eller mitt i natten ska jag nog kalla det, dricker lite sparris soppa och tittar på Ally Mcbeal. Funderar på varför vissa av tangenterna på tangentbordet inte fungerar ibland. Man måste slå lite på dom för att dom ska fungera. Ungefär som mej den senaste tiden. Känns som att nån tryckt på samma knapp många gånger och aktiverat tröga knappar på mej.

Lyckades, efter mycket stress, skicka in alla uppgifterna i en kurs idag. Nu är det bara att hoppas på godkänt. Är dock sjukt tveksam på om jag verkligen gjorde den sista rätt eftersom beskrivningen nog var det flummigaste jag sett.

Anyway, fick iallfall träffa Hägglund och Ahlberg idag och fika och snacka lite skit.

Jag hoppas på att det blir fint väder i morron så jag kan ta en långpromenad i solen. Det är nog dax att sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0