090408

Har verkligen inte gjort något vettigt idag. Vaknade och sökte dom få jobb som finns att söka till sommaren. Åkte ner på stan för att träffa Kate ett tag<3. Sen har jag mest legat i sängen och frusit och glott på tv. Orkar inte plugga nått idag, är helt sluti huvudet efter mega plugghelgen som jag hade. Men ska göra en planering ikväll.

Sitter och läser en blogg nu som gör mej så jävla arg. Fan den här killen verkar ju helt slut i huvudet, jag skulle vara vilja banka lite vett i skallen på honom. The-dieten my ass. Kan han inte bara erkänna att han har nån ätstörning istället och bara svälter sig själv. Och även fast det gör mej så arg kan jag ju inte låta bli att läsa heller. Nej fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0