090410

Kan inte sova och började kolla på Californication från början för nån timme sen. Känner mej lite som Hank Moody idag, ett riktigt fuck up. Måste komma back on track och hitta logiken igen. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med, eller jo det vet jag allt för väl. Men trots att det är tredje gången så förstår jag fortfarande inte riktigt. Nu ljög jag igen. Jag förstår, men jag ignorerar det för det är så mycket lättare att leva i förnekelse ja.

Låg och stirrade på datorn nyss och innan jag visste ordet av det hade jag plockat upp pennan och börjat rita på handen och fick en flashback av elefanter och diverse mornar med alldedes för utsmetad kajal och huvudvärk. Idag är jag bara sådär extra trött på mig själv, och skulle vilja vistas med nån annan än mig själv. Huvudet är så fullt i tankar att jag inte kan få ut en vettig ens. Jag borde verkligen sova nu om jag inte ska vara helt död i morgon. Men jag kommer nog inte kunna sova inatt nej.
Tacka gud att det finns harpan på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0