090412

Idag har jag mest chillat och ätit glass med Nät, Rikard och Per. SKönt att kunna sitta och bara snacka skit om massa saker som har hänt förut. Var duktig och gick hela vägen hem från kålgårn och va halvdöd när jag kom hem. Men det var fint väder och jag hade fin musik i lurarna.

Har smsat med Tea nästan hela dagen idag, vilket inte är en ovanlighet iof, tackafan för att jag har gratis sms annars skulle våran vänskap ruinera mig. Tea är alldedes för långt bort och jag saknar henne med varje cell i kroppen, även fast vi inte alltid kommer överens är hon en utav dom bästa som jag har och någon som faktiskt tänker likadant som mig. Hon är den enda jag kan säga allting till utan rädsla för att hon ska döma mig för något.
Och ibland vill jag inget hellre än att slänga mej på första bästa tåg till Malmö för att ligga i fosterställning i samma säng som Tea, fullproppade med pizza och blåmärken efter slagsmål. Mycket möjligt att Tea kan vara min själsfrände. Trots att hon hatar Kiss.
 Nu tappade jag bort mig helt för jag skulle egentligen bara slänga in ett citat från Tea här. Men jag gör nog det senare för det här blev så långt endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0