090416

Jag och Tea bestämde för nån dag sen att vi skulle lägga upp en lista på våra absoluta favoritlåtar. Höst 20 stycken. Men precis som Tea så blev det alldedes för svårt och måste nog nöja mig med några mindre. För urvalet är alldedes för stort. Självklart är låtarna utan unbördes ordning, förutom den första som är den bästa av dom alla.

Nina Rochelle - Allt som du valt bort
Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Kiss - Let me go Rock n' Roll
Håkan Hellström - Hurricane Gilbert
The smiths - Sing me tp sleep
Anthony and the johnsons - Hitler in my heart
Imperiet - Kriget med mig själv
Stonesour - Zzyxz rd.


Gillar ni det inte är ni störda i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jag r OLA

Jag älskar Allt som du valt bort!! En av tidernas absolut bästa dikter...o dessutom skön som låt.

2009-04-22 @ 12:32:05
URL: http://jagrola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0