090417

Högst upp på min hat-lista idag kommer den här killen. Ett citat från hans blogg : "På tal om grönt the; vet ni om att det har fettreducerande egenskaper? Man blir alltså smalare av att dricka grönt thé! Bra va?"
Ja klart som fan man blir smalare av grönt the om man BARA dricker det och äter några futtiga nuggets ibland. Jag skulle skulle vilja mata honom med onyttig mat i några dagar och skratta åt honom när går upp i vikt. Han borde inte få finnas till i bloggvärlden. Fast egentligen är det ju synd om killen för han är ju sjuk. Anorexia, även om han inte kan erkänna det själv. Men det skiter jag i nu för jag är bitter över hans påverkan på unga tjejer (och killar) som läser hans blogg. Jag lovar han smygäter säkert godis på kvällarna.

Nu ska jag göra nått mer konstruktivt som att laga mat eller ta en promenad.

Kommentarer
Postat av: Kate Wallace

HAHAHAHAHHA snacka om att du avskyr killen !

hahaha han är ju tokig. Hoppas han blir smällfet MOAHAHAHHA

2009-04-19 @ 10:13:05
URL: http://katewallace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0