090427

Tänkte skriva en liten uppdatering om helgen. I fredags bestämde jag och Nät lite plötsligt att vi skulle dra ner till stohlholm på lördag för hon hade vunnit några biljetter till nån vecko revyn grejj. Kul att komma bort från den här stan lite. Så på lördag morron satte vi oss på bussen ner på stockholm. Irrade runt ett tag och försökte hitta hotellet. Lämnade allt vårat bagagde (jag är förundrad över hur mycket grejer man behöver ha med sig för att vara borta ett dygn. Helt sjukt) och sen drog vi ut på stan en stund och sen för att leta reda på Ambassadeur. Hamnade på Waynes ett tag med en chai latte i väntan på att få komma in.

Väl inne fick vi en välfylld goodeibag, när fick håret fixat, jag fick naglarna fixade och båda blev sminkade. Idol Robin va där och sjöng och då var det nån debatt som självkänsla med bondinbella och nå fler folk.
      

Det slutade iallafall klockan fem och då drog till hotellet för att checka in. Vi skulle egetnligen haft ett dubbelrum med våningssäng som var as litet. Men killen i receptionen verkade gilla oss och gav oss ett varsit singel rum med större säng och större badrum. Det gillas! Jag tror vi hann spendera ca 1 timme i rummet innandet började se ut som skit. Sen drog vi köpte lite mat och kikade på tv medans vi drack vin och gjorde oss klara för kvällen. Drog till ambassadeur vid halv nio.
       

Det var meniningen att vi skulle få en välkomstdrink gratis där, men jag tror det slutade med att vi fick 12 gratisdrickor istället. Billig kväll! När och Chantalle passade på att sjunga lite Lips och sen satt vi mest och drack och dansade lite.

         
 
Dock så drog vi hem rätt tidigt för vi hade varit vakna as länge och hade sjukt ont i fötterna. Köpte såklart med oss lite mat hem och satte oss i mitt hotellrum och åt. Känns dock som om vi hade roligare när vi kom tillbaka till hotellrummet än vad vi hade på ambassadeur.



Avslutar lödagen med den här fina bilden när jag ligger på golvet och dampar loss. Sjukt kul ikväll och dag iallfall. På söndan gick vi bara upp och åt frukost och tog sen tåget hem. Var rätt död när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Kate Wallace

Frågan är ju varför det ligger massa mcdonalds-peppar på sängen ?

2009-04-28 @ 12:33:37
URL: http://katewallace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0