090429

Kirrade tatueringen igår, och det gjorde inte alls lika ont som jag trodde att det skulle göra. Kändes nästan ingenting första gången han gick över den. Men sen andra gånger när detaljerna skulle fixas till trodde jag att jag skulle dö. Åh the pain. Men lätt värt det! Nu är den mest svullen och geggig och äcklig så pics kommer väl om nån dag när den ser lite fräschare ut. När den var klar drog jag hem till sm och kirrade lite tacos, kollade på hockey (ofrivilligt) och såg Saving private ryan. Var sickt trött och somnade sött på natten.  

Idag stötte jag av en slump på min fru på stan och vi gick runt i några timmar och hade allmänt kul. Fyndade två klänningar som inte alls är min stil egentligen men som var sjukt söta och billiga så dom fick det bli. Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag däcka i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0