090203

Se för guds skull inte Mammuth. Rätt värdelöst. Skit skum handling, och den fick mig mest bara att må illa.  Men baconchipsen var ju goda iallfall. Riktigt trevlig dag idag för övrigt:)

Jag gillar det här lugnet som har lagt sig över mig den senaste tiden. Det känns nästan lite må kusligt. Känns som om att jag väntar på nått. Det är helt lungt, förutom pirret av välbehag ibland. Men det är mer än välkommet:)

Dax att sova snart tror jag. Iallfall stänga av datorn.


Dagens upptäckt är att det är ju rätt schysst att kuddarna luktar som nån annan när man ska sova.


Kommentarer
Postat av: uknowwho

dagens upptäckt, sandra goes peddo

2009-02-04 @ 09:51:29
Postat av: Sandra

Men nät, jag vet att det är du:(

Och du är ett peddo!

2009-02-04 @ 16:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0