090210

Okej. Nytt nyårslöfte. Lite sent men iallfall. Bättre sent än aldrig. Jag måste sluta bry mig i vad folk tycker om mej. Jag lägger ner alldedes för mycket energi på att fundera på vad folk tycker och tänker istället för att bara skita i det. Jag tycker det är rätt obehagligt att umgås med folk som jag inte känner så bra eftersom jag måste visa  vem jag är. Jag vill kunna umgås med folk och känna att "gillar dom inte mej då fuck it. Det är deras lost."  Istället för att bara krypa ihop och känna mej liten. Jag tror inte jag är så dålig och hemsk som jag tror. Min blyghet ställer till det så mycket.
Det är lätt att gå in i ett mönster, men jag måste försöka bryta det nu när jag brytit med så mycket annat.

Känns mest flummig det här dock, kan inte få ut något vettigt ur huvudet eftersom det är mycket tankar som snurrar.

Nu ska jag ägna mig åt nått som jag inte gjort på evigheter, och hoppas på att min kreativitet kommer tillbaka.

I said I'm tired
Come get me off the merry-go-round
I'm wired
Come feed me and then bring me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0