090214

Jag råkade visst gå ut ikväll. Råkade visst hamna på Etage också. Men shit happens. Jag och Nät gick ut med Sugardaddy aka Johan och hade trevligt. Fick faktiskt en present också, en liten rosa nallebjörn av Nät som numera heter Mengele.  Han ligger här brevid mig nu och är allmänt rosa och full i hjärtan. Men go är han:)

När jag gick hem från bussen nyss hade jag så många tankar, faktiskt vettiga tankar, i huvudet som jag tänkte skriva ner här. Men dom försvann när jag kom innan för dörren. Lite besviken blev jag. Tänkte ju vara lite seriös. Men det får nog bli i morron. Eller så lyssnar jag på ipoden och försöker samla alla tankar, hoppas på att jag inte somnar, och skriver ner mina vettiga och ovettiga funderingar. Det visar sig.

Om inte annat så är jag tillbaka i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0