090215

Dagens upptäckter är att:
1. Jag har verkligen INGA kläder som är bra att vara ute i längre stunder när det är vinter och snö. Fick till och med lov att ta min lillebrors snowboard jacka. Och att ha jeans och mockaskor när man ska ut i skogen och fota i typ 1 meter djup snö är igen bra ide. Verkligen inte. (fick ju iof en anledning nu att köpa nya kläder. Hurra!)

och

2. Min kondition är inte ens i närheten av vad den var i somras. Illa illa.  Kände mig lagomt ivägen när jag gick brevid skidspåret och det om 70-åriga gubbar som säkert hader flera gånger bättre kondis än vad jag har. Fick en plötslig lust att åka längdskidor också. Jag som inte ens kan stå på ett par skidor:S

Anyway. När jag kom hem gjorde jag tacos. Andra gången på 2 dagar som jag käkar det nu. Men gah det är ju så gott!
Nu ska jag sätta mej och fixa till bilderna som jag tog idag. Finns kanske något guldkorn:)


Ingen bra ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0