090216

Jag har en vän. En vän som jag inte träffar så ofta eftersom fanskapet har flyttat till Malmö. Jävligt moget av dej Djungelapan:( Men ibland har vi roliga konversationer. Eller vi tycker det, andra tycker säkert inte det. Men skitsamma. Så här har det sett ut ikväll.

S: Haha wtf, Peace and love har bokat Mötley.
T: Haha w00t? Orka, kommer ju fan bli sweden rock #2! Skit också!
S: Värsta coolt. Mjo fast p&l bokar ju inte bara hårdrock.
T: Nä jag vet, men ändå. Bara för att jag typ hatar alla som lyssnar på Mötley.. De brukar ha en kromosom för mycket. Om du hajar.
S: Haha, jag förstår.
T: Men vad gör en kvinna som du en kväll som denna då?
T: Det har gått flera minuter men skit i mig då!!!! DÖ DIN FITTA DÖ!!!!
S: Haha, jag älskar dig också. Kollar på massa program om plastikoperationer. Du då?
T: Jag kollar samma. Snacka om att fettot verkligen inte ansträngt sig det minsta. Skaffa gymkort din heffaklump.

Och senare:

T: Du kan ju kolla min roliga blogg nu.
S: Ska kolla bloggen nu.
T: Roligt eller bara dåligt?
S: Roligt:D Fast antagligen bara du och jag som skrattar åt det. Haha
T: Haha förmoligen:D Jag gillar min högst intelektuella framtoning. Men kan inte bli dumpad för att man skriver en kass blogg va?
S: Nej nej det vore ju knasigt. Kanske därför x dissade mej?:D
T: Haha eller hur! Där har vi en lite psykopat tänkte han. Och så var det slut liksom:D

Men eftersom fanskapet inte har comviq längre så ger hon mej höga telefonräkningar. Jag hatar henne.
Och du Tea, lämna fan inte tillbaka böckerna! Det är hårdrock med biblioteks skulder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0