090218

Vågar nästan inte berätta vad jag gjort idag. Men mitt visakort trivs iallfall för det är varmt och mysigt. Woho!
Träffade iallfall Mirja och Neze på stan idag för en fika med lite tjejsnack, sen drog  vi en vända på stan och jag kom väl hem med mer än jag borde gjort. Men jag handlade iallfall seconhand o det  gör ju saken lite bättre:D

Innan jag åkte ner på stan gick jag dock och hämtade ut den något försenade alla hjärtans dags presenten åt mej själv.

Nya bäbisar i garderoben.


Min sko konsumtion börjar verkligen gå överstyr känner jag. Eller min kläd konsumtion har gått över styr också men det var ju längesen. Kanske dax att anmäla mej till anonyma shopaholicks? Känns som om det är ikea dax snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0