090222

Alltså jag har ju insett på senaste tiden att min sko konsumtion börjar bli löjlig. Bara sen i januari har jag köpt 5 par skor. Vilket har ökat mitt antal skor från 35 till ca 40. Har inte ens vågat räkna dom på senaste tiden för jag är rädd att det ska vara fler än 40.
Men igår på Curb kände jag ett stick i hjärtat. Ett par skor som sa åt mej att ta med dom hem. På Curb av alla ställen också. Dock stod det 900 på prislappen vilket känndes som alldedes för många hundra för mej. Iallfall för ett par skor som jag egentligen inte vet när jag ska använda. Jag är ju ingen gympasko-tjej lix. I värsta fallet glider jag i ett par vans, men det här var ju inte ens vans. Men det var nånting speciellt med dom. Dom blänkte så fint. Och känner jag mig själv rätt så kommer dom nog säkert finnas i min garderob innan sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0