090223

Jag är en sån där människa som förknippar varje händelse, person eller känsla med en låt eller med en artist. Vilket kan bli rätt jobbigt ibland när man accocierar bra låtar med dåliga händelser eller personer som man helst inte vill tänka på. Det är mycket brra musik som inte kan bli lyssnad på. Alldedes för många låtar som bläddras förbi i ipoden dagligen. För många låtar som jag börjar lyssna på och när jag kommer på vad det är för låt så hugger det till lite i hjärtat och tankarna spinner. Måste nog sluta lyssna på min musik när jag umgås med folk. Måste lära mej att sluta accociera saker med massa låtar för snart kommer jag fan inte ha nån musik att lyssna på.

Sitter och lyssnar på Timo nu och plågar mig själv lite och tänker alldedes för mycket. Tänkte försöka komma i säng innan tolv idag så jag är utvilad i morgon när bajset och sugardaddy kommer och hämtar mig för äventyr.

But the walls were shaking
The earth was quaking
My mind was aching
And we were making it and you

Shook me all night long
Yeah you, shook me all night long
Knocked me out, I said you
Shook me all night long
Had me shaking and you
Shook me all night long
Well you shook me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0