090224

Det blev en riktigt lång dag idag. Vaknade vid åtta i morse och vid nio kom bajset och johan och hämtade mig. Sen satte vi av mot uppsala där målet var new yorker och tydligen en massa jäkla möbelaffärer:P Tror vi vart lite överallt idag och letat efter en bra tv-bänk åt johan. Till slut hittade han dock en på ikea i gävle:P Jag och Nät har vält ut massa möbler till våran framtida lägenhet. Haha det viktigaste är ett barskåp för 26 000 som seriöst var det coolaste jag någonsin sett. Och en bautasoffa. Hittade även våran framtida säng, en otroligt vin våningssäng med en extra bred nedervåning. Där får nät sova så hon får plats med sin feta röv. Haha.

På vägen hem fick jag o nät gulla ihop oss i baksätet och ha det mysigt. Sjukt kul dag förövrigt. Ove janssons och ekeby. Och i sävsjö har dom inte öppet på måndagar och tisdagar. Skumt ställe det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah söööööööt

2009-02-25 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0