090225



Sitter på tåget hem nu och lyssnar på Krunegård. Lite oväntat att jag skulle gilla det.
Jag peppar och peppar. Lite tråkigt att åka ifrån tobbeliten när han sover. Men en grabben är inte lätt att skaka liv i när han väl somnat. och hade jag tagit en senare buss hade jag kreverat av stress. Är i falun vid sex, ska hem och byta kläder, gå på systemet, åka upp till Axl och kramas hej då och sen till sist ner till Johan för föris. Allt inom ca 45 minuter. Sitter redan nu och tänker på vad jag ska ha på mig så jag slipper rota när jag kommer hem. Jag är ju beslutsångesten i egen hög person.

Fan jag skulle köpa skinnbyxorna tidigare idag. Dom hade varit perfekta för ikväll. Men jag ska nog ta och infrskaffa dom i morgon. Skulle sitta skitsnyggt till ett par converse och en overzied tischa. Men jag har inga converse och ingen vit tischa heller Hmm ser jag ett möster här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0