090122

Kom hem från Ahlberg för en stund sen. Vi drack te och snackade massa skit, och klippte lite hår. Det blev kort men nu är det iallfall jämt och fint:) Mitt hår växer ju som ogräs så det kommer växa till sig till sommaren iaf. Helt underbart. Så nu säger jag bye bye till löshåret:D Inge mer kli i huvudet.

Hämtade ut paketet från komplett idag. En stooor låda som kostade typ 3600 att hämta ut. Och till mig låt det två pyttesmå paket. Fjällen vettefan vad jag ska ha till men det är ju bra att ha. Om man inte vill ha skaknings oskärpa o sådär. Stativ måste ju införskaffas också. Minneskortet kommer till mycket mycket användning eftersom 1 gb har en tendens att bli proppfullt fort när man fotar allt i raw filer.
 
Fick också hem ett paket med premier från Elle. Hand- och fotcreme. Och jag älskar det redan! Händerna blir ju supermjuka. Jag önskar jag kunde få paket varje dag i veckan. Haha.

 

Nu ska jag se om jag lyckas registrera mig på dom sista kurserna. Smarta jag gjorde en print screen med alla lösenord osv. Och så glömmer jag spara den innan jag stänger ner PS. Fick lov att ringa till skolan en extra gång och få uppgifterna igen. Nu SKA jag se till att spara dom:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0