090704

Förra veckan tog årets Peace % Love slut. Tog modet till mig i år och sov i tält! Jag och Kate köpte en fin fint grönt tält på Rusta som vi skulle mysa i. Däremot använde jag mest förrådet som förvaring av mina saker då Kate saknade liggunderlag och fick låna mitt, och så bodde ju min man granne med oss och hade en skön madrass att sova på. Helt okej vecka iallfall. Bäst var iallfall Håkan som gjorde sin bästa spelning hittils.

Det är redan juli och tiden går så sjukt fort. Att tiden går fort när man har roligt är definitift sant.
Annars händer inte så mycket. Jobbar lite, hänger runt lite, chillar lite och hänger med min man<3.
Snart kommer Hägglund hem, och igår kom Axl hem. Hur nice som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0