090711

För några dagar sen fick jag reda på att katten Alice inte är en Alice. Det är tydligen en Gösta. Micke verkade dock tycka om katten mer när det blev en pojke helt plötsligt. Men nöjd är jag endå för dom andra katterna gillar honom nu, och från allra första början var det ju meningen att vi skulle ha en katt pojke som skulle heta Gösta. men så fick vi en tjej och så blev det Gjördis istället. Men nu har vi iallfall våran Gösta:)

Var på kryssning med familjen Hammarsten i torsdags. Visserligen bara till Åland, så det var rätt dyrt i tax-freen. Men 2 liter martini och llite vodka fick iallfall följa med hem. Annars har jag mest jobbat. Jobbar varme mån, tis och fre 8-17 nu i typ 8 veckor frammåt. Det är nice.

Nu ska jag åka ner och handla lite mat så jag kan slänga ihop nått gott ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0