090712

Fick reda på igår att jag kom in på utbildningen som jag sökt till hösten. Detaljhandelsprogrammet i borlänge på 180 hp (om jag går tre år, annars är den på 120 hp) så om jag går tre år kan jag få en kandidatexamen i företagsekonomi. Just nu känns det sjukt läskigt att börja plugga igen, och när jag hörde ordet fretagsekonomi kändes det som om jag tagit mig lite vatten över huvudet. Matte är ju inte precis min starkaste sida. Men det kommer nog bli finemang.

Har nyss tagit tag i mitt rum och städat och plockat udan allt skit som fanns i rummet här. Konstigt att det kan bli så stökigt även fast man knappt är hemma. Nu är det duschen som gäller och senare ikväll blir det Transformers 6-pack och film med mannen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0