090713

Jobb hela dagen lång idag. Gick rätt bra förutom att dagen var ritkgit seg för det var inte så mycket att göra. Plus att jag höll på o bli galen på min mage som bara jäklas. Har mått illa nästan hela tiden sen i fredags. Och ännu värre har det varit efter att jag ätit. Men efter jobbet åkte jag hem till Kate och då gick illamåendet och det onda över och har varit borta sedan dess. Hoppas det håller sig borta också.

Ska nog upprätta en ny kategori här i bloggen som ska heta "Jag och Tea filosoferar" för vissa konversationer är värda att bevaras.

I morgon är det jobb igen, och sen ska jag och Micke åka till han stuga. Spännande med ingen el och inget rinnande vatten osv. Får se hur länge det går innan vi slår ihjäl varandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0