090713

Som sagt så åker jag och Micke till han's stuga i morron. Tea har stora förhoppningar för våran vistelse där.

TEA HOUSE säger:
Ni kommer slå ihjäl varann
Hur länge ska ni va där?

Sandra. -- zzyxz.blogg.se säger:
1 eller 2 nätter

TEA HOUSE säger:
Tack och lov. Det finns en gräns för hur länge man kan leva på kärlek, och när man blir hungrig i ödemarken och endast har pinnbröd och källvatten att tillgå är den gränsen nådd för länge sen


Sandra. -- zzyxz.blogg.se säger:

Ja precis. Vi måste se till att ta med oss mycket mat alltså

TEA HOUSE säger:
Och toapapper. Det är väl fint ändå. Att bajsa i naturen
Ni får se till att knulla för att hålla er varma
Somna i varandras famn
Se varann djupt i ögonen och fälla en tår när ni förklarar hur mycket ni älskar varann
Vakna av att det kryper myror över kroppen och du är kissnödig men vågar inte gå på dass ensam mitt i natten, men han vill inte följa med dig och du blir förbannad och så är bråket i full gång. I stundens hetta sliter du ett vedträd ur elden och slänger på hans skrev. På morgonen sätter ni er ner och han förklarar att det inte kommer funka. Sen åker du hem till sitt och han åker hem till sitt. Du vill försonas men han kommer aldrig över vedträet mot kuken.
Sen dör ni.

Sandra. -- zzyxz.blogg.se säger:
Haha


Kommentarer
Postat av: annso

Hej sandra! Nej, den har jag lämnat tillbaks för jättelänge sen :)

2009-07-16 @ 20:32:41
URL: http://kiingwood.blogg.se/
Postat av: annso

hörruduru... jag ahr itne alls lämnat tillbaka den ;s jag hittade den nu i en träkorg jag har här på rummet ;o :P FÖRLÅT! var helt säker påa tt jag ahd elämnat tillbaka den

2009-07-16 @ 20:46:48
URL: http://kiingwood.blogg.se/
Postat av: annso

Sv; ja, annars kan jag komnma över med dom :)

Ja, det har jag. [email protected] :)

2009-07-18 @ 22:00:31
URL: http://kiingwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0