090301

Första Mars redan, helt galet vad tiden går fort. Började Mars med att käka lite tacos till frukost. Kan inte få nog av det. Helgen har delvis vart lugn och delvis vild. I fredags var det Club Phone me och det gjordes väl slut på lite för mycket pengar. Men skit samma för det var skoj! Igår hade jag mest tråkigt fram tills att min fru ringde och frågade om sällskap. Och det tackar man ju knappast nej till! Så det blev bakispizza på stan och en jäkla massa skratt. Kate är typ bäst tjej i världen! Och vi har storslagna planer.

Idag ska jag roa mig med att tvätta håret, söka lite jobb och plugga. Idag SKA jag plugga. Kanske tar mej en liten promenad också när ipoden är klarladdad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0