090302

Klockan är typ halv sju, och jag hra pluggat idag?
Åh nej! Åkte hem till Nät en sväng och sen ner på stan. Fick ju lov at köpa nya hörlurar. Hurra för att slänga ut pengar på tråkiga saker. Men jag klarar mig inte utan musik. Då kreverar jag.

Nu sitter jag och töntar runt på facebook. Jag hatar facebook. Och så äter jag torrtelini i väntan på maten. Pölsa! Funderade för övrigt på om jag ska börja skriva upp allt jag äter, det skulle nog vara sjukt intressant. Då fick jag se hur mycket skit jag trycker i mig. Som nu, nyss åt jag en chokladbit, nu trycker jag i mig ett halvt paket torrtelini. Och om typ 15minuter när mamma kommer hem är det dax för pölsa och potatis. Förstår inte vad folk har fått ifrån att jag äter mycket. Pyttsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0