090306

Har degat hos ahlberg mest hela kvällen. Bakade sjukt goda muffins innan, ibland är jag så bra i köket att jag nästan blir avendsjuk på mig själv. Jag är ju riktigt huslig. Skulle bli en perfa hemmafru! Vi kollade på Borat det sista vi gjorde. När dom brottas är min favvo, jag skrattar så tårarna rinner. Kan inte hejda mig. Kan sitta helt själv här nu och börja tänka på den och asgarva. Haha fy fan va kul det är.

Miyy humör har varit helt galet idag jag har vart både högt och lågt och överallt sammtidigt. Helt sjukt. Vettefan vad det har varit med mig. Men nu ligger jag på en rätt så jämt nivå iallafall. Tea har hjälpt mig att hålla humöret uppe, är helt sjuk vad lika vi tänker ibland. Iof så är det mest sjuka, paranoida stalker tankar. Men endå. Känns ju skönt att nån annan tänker likadant så man inte är ensam. Kände mej genast som en normalare människa. Haha.

Ska nog sova strax. Lär ju säga att det känns ganska sjukt att jag ska lägga mej innan två en fredags kväll. Har ju vart ute varenda fredag dom senaste 6-7 veckorna. Men en lugn helg är nog behövligt. Dessutom hade det nog spårat ur om jag gått ut ikväll. I morron blir det stan och låna hem glasögonbågar, lär ju hitta nått spexigt. Sen drar jag och Ahlberg till sågmyra och ska försöka att hålla i pengarna. GLHF på den.

Anyway, sängen kallar. Nu låter jag nattrafiken ta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0