090307

Nyss hem kommen från en shoppingtur med Ahlberg. Jag lyckades hålla mig till att bara köpa 2 tröjor och 1 halsband. Justja en skjorta också. Men allt för 120 spänn. De va värt!

Hittade mina framtida glasögon på stan också. Så galet snygga! Jag längtar redan. Jag kommer nog säkert använda dom typ jämt även fast jag inte behöver dom bara för att dom var så snygga. Mycket dyrare än vad jag hade tänkt lägga ut egentligen men det får det vara värt. Raybans ffs.


Ska väl lite på några glammiga kläder snart. Ska dega hos ahlberg ikväll igen, men nu skulle det vara fina kläder på eftersom det är mello ikväll. Då duger inte mjukisbyxorna som jag hade igår heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0