090308



Kom nyss på att jag faktiskt har live skivan från Kiss konserten i sommras. Sitter o lyssnar på den nu och känner att jag längtar tillbaka. Det var en utav dom lyckligaste stunderna i mitt liv. Hade väntat på den studen sen jag var 7 år och trodde aldrig att jag skulle få uppleva den. Känslan av att komma in på stadion, och att få höra " You wanted the best, you got the best. The hottest band in the world! Kiss!" och så tårarna som sprutade. Inser när jag sitter här att jag inte ens kommer ihåg dom första låtarna eftersom jag var i sån extas. Helt sjukt verkligen. Förstår fortfarande inte att det var på riktigt. Ser fram emot en repris i sommar/höst. Det ryktas ju att dom kommer tillbaka. Och då kommer jag vara lyckligast än lyckligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0