090309

Sitter och lyssnar på musik och ska strax strax sova. Ska vara hos optikern i morron klockan elva och kolla ögonen. Det vore så typiskt om dom skulle komma fram till att jag inte behövde några glasögon. Bara för att jag nu har hittat ett par som jag mer än gärna vill ja. Men jag vet ju att jag måste ha nått när jag läser iallfall.

Har smsat med axl lite ikväll, stormen verkar ju dra fram där nere och jag vill inte att bengeten blåser bort. Känns fortfarande knas att dom inte är kvar i sverige utan att dom faktiskt är på andra sidan jorden igen. Men om 9 månader då så. Som en graviditet ungefär, fast jag får axel istället för ett barn. Vet inte om det är en bra eller en dålig deal?
Anyway, sakna många av mina män. Dom flesta är ju nån annanstans. Australien, jönköping och lumpen o sånt. Tråkigt.

       

Nu är det sovdax för mej iallfall. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0