090309

Hitter här lite lagomt nyvaken. Har väl varit vaken nån timme men sängen var så skön så jag låg kvar o snoozade hur länge som helst. Det är det bästa! Kan lätt ställa klockan en timme tidigare än vad jag behöver bara för att få snooza lite. Ska väl dra och försöka göra lite frukost snart, kanske mannagryns gröt med äppelmos. Hoppas det finns nå äppelmos hemma bara.
Sen funderar jag på att ta en promenad. Kanske en promenad ner på stan o kika runt lite. Men först är det morronmys med katten.

För övrigt så håller min rygg på att gå av på mitten idag tror jag. Det känns iallafall som det. Kan det kanske bero på att min otränade jävla kropp släpade sej runt tisken igår? Kanske kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0