090310

Rätt seg och lång dag idag. Gick ju upp vid nio och åkte ner till optikern som tyckte att jag skulle ha glasögon jämt. Hurra! Sprang runt och kollade på ltie bågar, hittade några som jag gillade och lånade hem dom. Stack hem och provade framför spegeln en stund. Sen drog jag ner på stan en stund till och hängde hos lotta.
Åkte hem och provade lite fler glasögon. Har hittat ett par sjukt schyssta CK bågar, men priset känns lite väl saftigt för mej. Med tanke på att jag säkert kommer tröttna på dom om ett tag och vilja ha nya. Det är nog fortfarande rayban's bågarna som ligger högst upp på listan.
I morron ska Katehjärtat få hjälpa mig med valet.

Åh vill bara gå och lägga mej nu för jag är så trött. Men insåg att jag måste blåsa håret först. Uhh. Det tar minst 30 minuter. Sen ska jag nog däcka i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0