090311

Har lyckats släpa mej upp nu efter att ha snoozat i typ en timme. Åh det är det bästa. Alla borde ha tid att snooza. Borde käka frukost snart för om ett tag ska jag ner på stan och fika med min fru, för hon är bäst jämt<3  Hon ska få hjälpa mej välja brillor också. Det blir nog en fin eftermiddag.

När jag vaknade i morse var jag ovanligt pepp på fredagen. Det kommer nog bli schysst.
I party with my pain
When you don't seem to come around
With fluids in my brain
We seem to get along just fine
I party with my pain

Kommentarer
Postat av: Kate Wallace

Du är bäst min fru, vilket fint par vi är och vilken fin tå du har :)

2009-03-12 @ 14:07:19
URL: http://katewallace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0