090312

Igår så fikade jag och Kate och hade sådär kul som bara vi har. Om folk skulle höra oss prata skulle dom tro att vi var galna. Visserligen så är vi väl säkert lite galna. Men endå. Kul har vi tillsammans, ibland lite för kul  för jag brukar ha ont i magen när jag kommer hem från en date med Kate (haha åhå det rimmade) för att jag har skrattat så mycket. Men Kate min fru är braa.
Bland annat tog hon fina kort på mej i glasögonen som jag funderar på. Har sollat ner det till två par som det står mellan. Och båda är riktigt snygga.

  

Dom första är ett par galet snygga Raybans bågar för ett helt okej pris. Och det andra är ett par schysst Calvin Klein brillor, men dom kanske kostar lite väl saftigt. Om jag känner mej rätt kommer jag tröttna på bågarna och vilja ha nya om ett par månader. Ska ner på stan i morron och beställa så jag måste bestämma mej ikväll. Svååårt val. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: bajs

hahaha magad första bilden ser du fan ut som simon om man kollar snabbt hahaha :D

men tja dom till höger var mindre fula

2009-03-12 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0