090313

Jag hade egentligen tänkt skriva ett långt inlägg här. Jag hade tänkt igenom det helt på vägen hem, eftersom jag gick hem från stan nu i natten. Jag gillar att gå ensam i mörkret med musiken i lurarna. Och bara tänka. Men nu när jag väl satt mej här kände jag hur luften liksom gick ur mej. Det jag hade tänkt skriva vet jag inte om jag orkar skriva, eller om det ens är värt att bemöda mej över. Jag tror inte det är värt att bemöda mej över men jag kan inte låta bli att känna mej lite utnyttjad efter det jag fått reda på idag. Egentligen är det väl en petitess som inte borde spela sån stor roll, men det gör det endå och jag vet inte riktigt varför. Jag hade nog gjort saker annorlunda.

Men iallfall, jag har haft en helt okej kul kväll i borlänge med männen, dvs bergman, per och rikard. Jag och rikard stannade till på stan i falun för att äta lite nattkäk. Tänk att vanliga strips kan vara så gott. Idag var nog dessutom första dagen jag var på krogen nykter i huvet. Det var en annorlunda upplevelse.
Nu ska jag lägga mej i sängen och värma mina lår som är helt stelfrusna efter att ha gått med i världens minsta klänning och världens tunnaste strumpbyxor.
Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0