090314

Igår hände det som inte fick hända. Sånt där som jag bara väntar på att det ska hända, och igår hände det.  Jag är ju tjej men är rätt dålig på att göra två saker sammtidigt. Så utgången av att prata med Rikard samtdigt som jag skrev och skickade ett sms blev att smset hamnade i helt fel inkorg. Det var mer än lite pinsamt att upptäcka det i morse. Och inte kunde jag skylla på att jag var full heller eftersom jag bara hällt i mej en öl. Jag ska helt enkelt inte göra två saker samtidigt. Klantig tjej ab.

Jag och Kate nar nyss ägnat en lång stund åt att stämma min ukulele och smida planer inför våran framtida karrär som rockstjärnor. Det kommer bli galet grymt. Snart ska vi käka mat och sen kommer Per och Rickard förbi och ska kolla på mello med oss. Det blir en lugn kväll.

Nu ska jag och Kate roa oss med att kasta cheeseballs på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0