090319

Tröttaste tjejen på länge är jag. Det var ju harrysdag igår och jag var inte ett dugg pepp, men det slutade ju rätt bra endå. Fyra av fem toasters. Tog en liten sovmorron idag och åka upp till skolan rätt sent, jag och kate fick klar fat lady idag iallfall. Men mycket mer än så blev det inte. Köpte lite käk och drog hem till Ahlberg o åt med tea. Sen har jag mest chillat hemma. Senaste timmen har jag gosat med katterna i sängen och fuderar på att sova snart.
I morron är det gammal hederlig tjejkväll med sleepover hos ahlberg med tjejorna. Det ska bli mys.

Nu ska jag ta mej en kopp te och läsa senaste elle som jag helt glömt bort att jag hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0