090321

Har inte hamnat i säng än, blev mycket piggare. Dessutom är det för jobbigt att gå dom metrarna som det är till sängen. Funderar istället på att vårstäda min ipod. Min musiksmak, eller kanske ska säga musikbehov, ändras ju från årstid till årstid och nu känner jag att det är dax för lite mindre Nickelback, Kill Hanna och The Killers och mer Håkan, The Ark och Winnerbäck. Ska passa på att formatera om den också så den byter namn till något mer passande. Som Hubert.

Nej nej nej nej! Formaterade nyss om ipoden och insåg nu efteråt att The killers skivorna inte finns på datorn. Dom la jag ju in direkt från linus dator för evigheter sen. Gah sjukt klantigt av mej. Hur ska jag nu klara mej?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0