090321

Igår hade vi tjejkväll/pyamasparty hemma hos Ahlberg. Började med lite käk och lite drinkar och bål. Och sakta men säkert började folk somna. Först Tea som slumrade till i soffan, och till slut Hägglund som bara skulle "vila i 5 minuter" men som inte kom tillbaka alls. Så jag och Ahlberg var dom tappra som stannade uppe länge. Men i morse var iallfall mysigast på länge, vi låg alla fyra under samma täcka på morgonen och snackade skit och flummade. Det var myyys. Var väl sista gången jag träffade Hägglund på länge:(

Idag var jag och Tea duktiga, vi tog en tur runt tisken ner på stan och hem igen. Gjorde sjukt god bakpotatis och chillade sen i sängen och mest hatade hetorsexuella män. Sen dissade hon mej för ett bad och jag har mest chillat framaför tvn. Funderar på att lägga mej och läsa ett tag och sen sova. Blev inte så mycket sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0