090322

Kate tycker att jag är en buse. Men det är Kate också. Jag saknar Kate litegranna, eller ganska mycket iallfall. För hon är så bra och så rolig och allt sånt som man vill att en frau ska vara. Nu blev det mycket Kate här men hon är ju faktiskt bäst, och en utav dom bästa vännerna som jag har. För hon får mej att skratta så jag kiknar typ jämt. Braaa tjej den där Kate.

Anyway, idag har jag mest varit hos farmor. Ätit groteska mängder tacos och en liten tårtbit. Sen har jag pluggat, läst igenom massa matreal och insett att min pdf läsare inte fugerar vilket inte är speciellt bra. Snart ska jag sova, för i morron ska jag tydligen med Nät och vara make-up model igen. Spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: Kate Wallace

Du är allt för underbar.

Umgås med mig på onsdag :)

2009-03-23 @ 13:41:58
URL: http://katewallace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0