090326

Ibland fungerar inte min hjärna som den borde göra, jag har en tendens att läsa alldedes för mycket i småsaker. Den logiska delen känns helt som bortblåst o dom tillfällena och efteråt kan jag inte annat än skratta åt mej själv. För jag inser ju själv hur galet jag tänker, men endå kan jag inte sluta. Åh tur att jag har tea vid dom tillfällerna för vi är nog lika tvisted.

Har knappt orkat suttit nått framför datorn dom senaste dagarna. Har varit rätt mycket med teafisen eftersom hon åkte hem idag. Har inte haft lust att skriva nått heller för ord har varit överflödiga. Idag har jag mest suttit och kikat på när kusin min fixat min lill Carrie från linux till xp. I morgon ska jag hämta hem henne och använda henne lite mer. Det får nog bli min säng-dator tror jag. Är ju sagt att det är utgång i morgon men jag känner mej så opepp. Det är inte likt mej. Måste nog ha feber. Men det där ordnar nog upp sig i morron när jag handlat lite godis på systemet och fått äta lite popcorn med Kate.<3

Sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0