090331

Idag har jag mest gått runt och gillat läget. Somnade på skit dåligt humör igår men vaknade upp och kände att jag mest bara gillade läget. Smällde i mej lite luch på kina med mammsen och blev hur mätt som helst. Firade det med att köpa en ny plånbok, eller det var väl snarare en portmonä. Unnade mitt hår lite nytt schampoo och balsam också så nu kan mitt hår överleva nån månad till kanske. Har varit pluggtjejen resten av dagen, fixat klart 4 uppgifter och ligger snart i fas. Woho. Skulle ju vara najs att bli klar i förtid så jag inte behöver göra så mycket på resten av terminen.

Nu ska jag ta en drickyoghurt och göra klart min gif-animation för Trädkramar kompisarna. Min fiktiva miljöorganisation. Skojigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0