090505

Det tog mig ungefär en timme att förstå hur man skulle ftp-a upp filer till skolans webserver. Men nu är det fixat och nu kan jag fortsätta med resten av uppgifterna. Det är ju bara 5 veckor kvar i kursen så jag måste styra upp det här.

Fick mejl nyss från den utbildning jag sökt till hösten i förstahand, dom hade tydligen bara haft ca 30 sökande och det är så många platser som har också. Så det finns ju lite hopp. Om tre år har jag förhoppningsvis en kandidatexamen inom företagsekomoni. Låter ju sjukt jobbigt som jag på nu.

Nu ska jag fortsätta göra två gif-animationer för en fiktiv miljöorganisation.

Kommentarer
Postat av: bajsost

jag förstår knappt vad snackar om :P

2009-05-05 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0