090506

Vågade logga in på min pingpong sida nyss för o kolla om jag blivit godkänd i Digital modekiss-kursen som jag hetsade ihop på 2 dagar. Trodde verkligen inte att jag skulle få godkänt men det fick jag! Full pott på alla uppgifter. Hur najs som helst. Men jag känner verkligen att jag inte får något gjort alls när jag sitter här hemma och försöker plugga. Så jag funderar seriöst på att lägga mej nu, vakna upp tidigt i morron och åka ner och sätta mig på biblan i några timmar. Får se hur det blir med det. Nu ska jag iallfall trötta ut mig själv genom att läsa 2 kapitel om html kodning. Woho.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Kate Wallace

Jag har en duktig fru :)

<3

2009-05-08 @ 12:26:08
URL: http://katewallace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0