090512

Har jag nämnt nån gång hur mycket jag älskar mina katter? Det är sjukt nice att bli mött av Gjördis i rummet när man varit borta en natt, hon hoppar o skuttar och vill bara bli gosad med. För jag är den enda som duger åt henne. Då känner man sig uppskattad. Min pälskis.

Tror arbetsintervjuven gick bra, han skulle iallfall höra av sig under dagen. Ge mej jobb! Sen var jag och tog ur stygnen ur ryggen. Fick träffa världens sötaste sköterska, jag fick till med med en gnugg-tatuering efteråt för att jag varit så duktig. Och så tyckte hon att jag skulle ha en tatuering som gick att ta bort om jag ville:D haha. Nu ska jag snart åka ner på stan och fika med Nea. Sen äre plugg, plugg och plugg.

Kickstart my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0