090528

Känns som att jag bara blir sämre och sämre på det här med att uppdatera bloggen. Antaglien för att jag hittat bättre och vettigare saker att fylla upp mina dar med. Känns som att jag den senaste veckan mest har umgåtts med micke, och när jag inte gjort det så har jag pluggat. Eller iallfall försökt plugga. Men jag är inte den som klagar, jag gillar läget just nu. Plugget kan ju dock få ta slut mycket snart. Html-koder och ps-förkortningar är huller om buller i min hjärna. Tänkte försöka sitta på biblan i morron och plugga, så kanske jag kan vara lite mer effektiv än om jag är hemma. Finns ju så mycket annat att göra hemma som är sjukt mycket roligare än plugg.

Är nog dax för att sova snart, vilket kan vara nått utav det tråkigaste som finns om man måste sova ensam men sovit brevid sin löve natten innan. Får mysa med Gjördis inatt istället. Nu är det te och sen sängen. Nighty nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0