091102 - Ibland är det jobbigt att gå till affären.



Efter att ha setat i soffan i tre timmar idag och försökt komma iväg till affären lyckades jag till slut för att hämta mina böcker. Fattar inte varför jag fick hämta ut dom på Hemköp svalan när det är typ dubbelt så långt dit som till Ica inne i stan. Är ju aldrig åt det hållet ens så det känndes extra jobbigt att åka dit:P

Hämtade ialfall ut vad som kan vara dom tråkigaste böckerna jag någonsin beställt. Eller ja ekonomistyrnings böckerna får ligga på delat första plats med dom här. Börjar ju med två nya kurser i morron så det kändes nödvändigt att hämta ut dom idag.

Baby har åkt iväg för att spela innebandy så jag ska glo på tv program han inte gillar och ta en tok lång dusch. När han kommer hem sen blir det revbens spjäll och potatis. Ibland måste man lyxa till det på en vardag också, som igår:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: åhh lyx! lego scala huset var högst på önskelistan ganska många år i rad!

2009-11-05 @ 19:47:37
URL: http://strawberrylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0