091106

Sitter i soffan och väntar på att love ska komma hem så vi kan käka litegranna. Fredagsmys! Ska försöka mej på o göra nån sorts taco gratäng. Få se vad det blir:p  Nu njuter av ett glas is-chai i soffan nu med katterna på varsin sida och Idol på tvn. Tycker lite synd om mig själv som har träningsvärk sen igår, men det det ärdet lätt värt. Har ju faktiskt kommit igång med träningen på allvar och det känns sjukt bra.

Fick reda på idag att jag klarade tentan som jag gjorde för nån vecka sen! Sjuukt skönt. Nu är det bara ekonomitentan som släpar lite efter. Men den klarar jag väl förhoppningsvis på första försöker i slutet av november om jag ligger i och skaffar lite själv diciplin;p Köpte en påse sombreros som ett litet grattis till mig själv. Jag som låg och ojade mej igår över att jag inte borde äta sånt mer.

I morgon blir det storstädning av pojkens gamla hus. (Kanske kan städa bort lite kalorier från sombreroserna då:P) Var ju trots allt en månad sen vi flyttade och hans lillla hus är inte färdigstädat än. Misstänker också tyvvär att det finns saker kvar där som ska med hit. Och vafan ska vi göra av allt?:D 

NU: Mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0